Nu börjar det.

Oj va GRYM jag är på att blogga, helt sjukt...
Förlåt. Men har hat fullt upp den senaste tiden.
Jag har nu semester och jag och M har åkt runt, först åkte vi till Malmö sedan till Helsingborg och sedan över till Helsingör, sedan ner till Köpenhamn och sedan upp till Göteborg. Men nu är vi hemma i lilla hålan.

Idag fick jag reda på att mitt liv startar snart. Den i slutet av juli kommer jag bosätta mig i Malmö och utbilda mig till Make Up Artist. Så 3 månader senare så kommer jag vara färdig utbildad.... AWESOME!!!

Kommer bli toppen!


Jag är glad..


Ta hand om er...
Kärlek, Linnea

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag är så stolt över dig! det kommer gå jättebra! <3

2011-07-08 @ 06:20:09
Postat av: Beas mamma

Grattis!!!

2011-07-13 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0