Snart snart snart.

Äntligen börjar saker falla på plats!!!
Nu har vi fått lägenhet, thank God!
Och imorgon får vi nycklarna och på lördag flyttar jag.
Jag vet, snabbt?! ja.
För en månad sedan så pratade vi bara om att flytta och nu gör vi det.
Så vi har lådor överallt i lägenheten, katastrof!
Ska bli så skönt att komma iväg dock kommer jag sakna alla här, min familj och vänner och min FÄSTMAN!
yup yup, jag och M har förlovat oss!!!!! Den 23/7 minsann... Awesome!
Så M kommer bo kvar i K-hamn till slutet av Augusti för han måste jobba på hans nuvarande jobb tills sista augusti sen kommer han ner till mig!
YAY!

Så på måndag börjar min utbildning och önskan är ju att blogga om min utbildning, lägga upp bilder och berätta vad jag lär mig.
Vi får hoppas att jag klarar det i allafall, haha.
Och jag kommer försöka lägga up bilder på den nya lägenheten.
Så nu lämnar vi vår vackra nyrenoverade lägenhet och det känns lite faktiskt. Kommer sakna den!
Och så flyttar vi till en hyres vilket är sådär, kommer sakna att ha en bostadsrätt då man kan göra vad man vill.

Men men. Det här kommer att bli bra.



Ta hand om er.
Kärlek, Linnea


Kommentarer
Postat av: Beas mamma

Grattis till förlovningen och Lycka till! :)

2011-07-29 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0