Make up store

Ja det här går bra eller hur?? Jag är ju grym på att blogga... verkligen.

Förra helgen var jag och min man i Kristianstad och man kan ju inte åka dit utan att gå in på Make up Store, eller?
Inga kläder, inga skor... Jag köpte SMINK!

Det fick bli två nya penslar, en ögonskugga och den bästa concealern jag har haft- Cover All Mix.
Jag använder Dark men jag har hört att den ljusa är minst lika bra. Det finns tre olika färger som du blandar för att kunna täcka det du vill täcka. Den är dryg, du behöver inte mycket och därför slipper du ta så mycket foundation. Men kom ihåg, less is more!




Jag tänkte visa vilka under denna produkt gör. Så därför lägger jag upp två oerhört snygga bilder på mig.


Ursäkta mitt fåniga flin!


Ta hand om er.
Kärlek, Linnea

Kommentarer
Postat av: Beas mamma

Du blev (ännu mera) jättefin!

2011-06-23 @ 10:05:49
Postat av: Bea

Söta du! Jag smsar dig snart (ska bara leta fram lite frukost först) <3

2011-06-23 @ 11:19:19
URL: http://bsandgren.blogg.se/
Postat av: Bea

Söta du! Jag skickar sms till dig snart (ska bara leta fram lite frukost först) <3)

2011-06-23 @ 11:25:00
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0