bröllop, bröllop, bröllop!

Det är nog allt som snurrar i huvudet just nu!

Vi har hittat ett fantastiskt alternativ på present till gästerna som kommer och äter!
Jag hittade en sida på internet där man kan designa m&m's! Vi skrev då "Linnea & Morgan" på några "Nygifta 2/6 2012" på några och en bild på oss på några. Jätte kul! Dock ligger det här företaget i USA och de skickar inte till Sverige men som tur väl är så har jag en kompis i USA som jag hoppas kan hjälpa oss.
Jätte rolig present tycker jag, kolla in sidan om ni är sugna www.mymms.com


Och nu har jag kommit på vad jag ska ge min gubbe i morgongåva.
Har tänkt en hel del på det där. Det är många brudar som tycker att de ska bara få morgongåva men att de inte ska ge något till sin man.
Men nej då, min gubbe ska minsann få något rikigt fint. Dock väldigt dyrt men det är det värt, han är värd det!
Jag har designat en egen klocka åt min blivande man! hehe jag gillar det där med egen designade saker. Det blir ju så mycket mer personligt då. Den här sidan är fantastisk. Man bestämer allt på klockan! Och priset hamnde runt 1300:- med 3 års garanti. Riktigt kul, kanske även det ett tips på vad man kan ge någon i födelsedagspresent? här är sidan
www.fewsome.com

I påsk åker jag och gubben hem till Karlshamn och då är det bröllopsplaner som gäller. Vi ska fotograferas av min kära vän Bea. Bilderna kommer användas till bröllopet. Sen har vi ett möte med Liljas i Olofström där vi ska bestämma både buffé och tårta till bröllopet, sen ska jag ta min månadskoll i klänningen för att se så att den sitter som den ska, hehe. Testa med skorna och bh etc.

Nästa vecka kommer jag få hem mitt "något blått" som är ett jätte fint strumpeband, bröllopsballonger och förhoppningsvis Gubbens klocka. 

Det är så roligt! Det är oerhört mycket men så kul. Tänk snart är det bara 2 månader kvar tills vi säger ja.
Det kommer vara en underbar dag. Självklart så hoppas vi på sol och fint väder, att allt kommer gå om planerat, att maten passar, att drickan räcker, att alla är glada m.m men skulle det inte bli så, så är jag glad så länge pastorn dyker upp och jag och min gubbe blir gifta, det är ju trots allt därför vi gör det här. Det är så lätt att man glömmer bort den största anledningen till varfr man gör det här. Man blir så uppe i allt annat som ska göras. Men jag och M har verkligen gjort allt för att inte glömma bort oss i allt och påminnt varandra om att ha kul med det här.



Ta hand om er och njut av att våren är här.
Kärlek, Linnea  



Kommentarer
Postat av: Beas mamma

Bra att ni kommer ihåg varandra, ni är ju faktiskt det viktigaste! Många kramar Bodil

2012-03-26 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0